Pagini

sâmbătă, 25 iulie 2015

Vouă cine vă face contabilitatea? (P)

Acest articol li se adresează în special acelora dintre voi care aveți o firmă și vreți să vă schimbați contabilul. Nu știu dacă cei despre care vă vorbesc acum sunt mai buni decât alții, n-am verificat pe pielea mea, nu mă aflu în ipostaza de a avea nevoie de contabil (când am avut, n-am avut...), deci tratați ca atare, dar aruncați un ochi și la această firmă de contabilitate din București. Iar dacă observați ceva important, trageți-mă de mânecă!

Principalele servicii oferite de Financial Experts
Firma dindărătul site-ului a fost înființată în 2008, dar se laudă cu o experiență de 17 ani în firme internaționale de servicii profesionale (Big Four și în alte firme multinaționale). „De vină” e experiența asociaților, luată pe bucăți.

Oamenii ăștia spun că asigură servicii de contabilitate primară și evidență contabilă, plus salarizare personal, recrutare de personal de specialitate pentru Departamentul financiar-contabil, dar și înființări de societăți comerciale, consultanță (financiar-fiscală, asistență managerială, alte situații financiare - plan de conturi; suport implementare și conversie RAS / IFRS; raportare statutară; consolidare și control Grup; întocmire dosare credite, dosare leasing; obținere certificate fiscale, certificate constatatoare; efectuarea de punctaje cu administrația financiară), audit financiar, controling financiar, fonduri europene.

La acest ultim capitol mi s-a părut interesant să arunc un ochi mai atent, că e încă la modă.
Pe foarte scurt, oamenii noștri de la Financial Experts spun că monitorizează permanent noile oportunități de finanțare apărute, astfel încât fiecare client să poată alege cea mai bună soluție. Variantele de finanțare din surse interne se referă atat la Programele Structurale și de Investiții cât și la fondurile alocate de Guvernul României prin diverse programe. Finanţările externe provin atât din programe cu aplicare directa la Uniunea Europeana cât și din diverse alte Granturi finanțate în parteneriat cu alte state (ex. Granturile SEE si norvegiene, Fondul elvetian, etc.).

Serviciul de bază este acela de elaborare a Proiectului în vederea obținerii finanțării nerambursabile. Dar pentru mai multe detalii este bine să mergeți direct la sursă, dacă vă interesează.


Mă gândesc că nu strică, poate nu e așa complicat pe cât pare și, cine știe, vreun proiect al vostru poate primi finanțare cu ajutorul oamenilor de care vorbim. Căci nimic nu e bătut în cuie, ne mișcăm într-un mediu fluid, în care azi se impozitează bacșișul, mâine nu. De exemplu.

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters