Candidatul Iohannis, eclipsat de Sandra. Foto: Călin Hera |
Contrast cu sloganul "România lucrului bine făcut". Bannerul e bun, chiar dacă atitudinea candidatului e cam teatrală, dar dă bine numele scris cu corp mare. Cine a gândit această compoziţie a gândit bine. Principalul mesaj al candidatulu ACL e chiar numele lui, mai mult decât figura, zâmbetul, spontaneitatea etc. Numele, pur şi simplu: Iohannis. Apoi, sloganul. Aceasta e prima imagine, primul gând care îţi vine atunci când spui Iohannis, "neamţul" Iohannis. Culorile sunt bune.
Trei atuuri, deci.
Dar... Fotografia arată o atitudine prea teatrală. Se vede că pe Klaus Iohannis nu-l prinde imaginea omului care îşi deschide braţele, să cuprindă pe toată lumea. Iohannis nu e făcut să îmbrăţişeze. El e rece, asta e imaginea lui, n-are rost să joace cartea omului popular. Era mult mai realistă o atitudine care să rimeze cu "România lucrului bine făcut".
Însă hiba cea mai mare a "tabloului" nu e alcătuirea bannerului, ci amplasarea lui: prea jos pentru o intersescţie atât de aglomerată şi prea dedesubtul bannerului care anunţă un concert cu Sandra. Alăturarea aruncă în derizoriu seriozitatea "neamţului", lucru de evitat atunci când amplasezi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu