Adăugaţi o legendă |
Consider că este lăudabil orice efort prin care un candidat încearcă să-şi facă mesajele cunoscute. Cu cât oamenii află mai multe de la şi despre candidaţi, cu atât vor face o alegere mai bună, mai în cunoştinţă de cauză şi, statistic, mai corectă.
Partea proastă, căci există şi o parte proastă, intervine atunci când aceste încercări sunt făcute otova, cantitativ, la bifare. E treaba lor câţi bani cheltuiesc pentru a da clipuri electorale la tot internetu', câtă vreme banii sunt curaţi (până la proba contrară considerăm că aşa e). Dar e păcat, la fel ca în cazul bannerelor puse aiurea, ca o astfel de campanie, altfel lăudabilă, să nimerească precum oiştea* în gard. Una e să o întâlneşti pe Elena Udrea vorbind despre România frumoasă în interiorul unei ştiri despre minunăţiile patriei, alta într-o ştire despre, să zicem, o descindere a DNA în miezul unei afaceri cu prostituate.
Sau, aşa cum s-a întâmplat în situaţia din fotografie: fereastra cu Elena Udrea şi-a făcut loc, Google Ads sau vreo agenţie de publicitate din România ştie cum, într-o ştire despre ceea ce va face Klaus Iohannis dacă va fi găsit incompatibil (OK, subliminal, poţi primi informaţia că doamna Udrea e altrenativa, punct marcat!). Ce te faci însă că, Google Ads sau vreo agenţie de publicitate din România, a găsit de cuviinţă să folosească fix aceeaşi metodă pentru a vârî în ochii cititorului şi alte reclame; de exemplu cea despre "antidotul petnru un bust mic".
Uite-aşa, iei totul în glumă. Ba, chiar, ai putea să râzi despre doamna care candidează şi trebuie să pară preocupată de marile probleme ale ţării, nu ale bustului (pe care, în acest caz particular, probabil că încă nu le are, bravo ei!).
*Oişte - Bară lungă de lemn fixată în crucea unui vehicul cu tracțiune animală, de-a dreapta și de-a stânga căreia se înhamă caii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu