Pagini

vineri, 20 mai 2011

Plec de la Evenimentul zilei

Am avut de făcut o alegere grea, după o săptămână de frământări, fiindcă sunt legat sentimental de Evz. Am vrut să mă despart în termeni amicali de conducerea ziarului. Ieri dimineată am avut o discutie cu redactorul sef, ieri seară cu directorul general. 

Le urez succes colegilor care vor rămâne la Evz si îmi doresc ca lucrurile bune pe care le-am construit aici (de-a lungul a vreo zece ani) să existe cât mai mult timp.

Îmi pare rău că unele site-uri (eu am văzut aici, aici si aici) au anuntat stirea înainte ca eu să fi apucat să le-o comunic, direct, principalilor mei colaboratori: corespondentii Evz si aceia care lucrează în celelalte sectii pe care le-am coordonat.

20 de comentarii:

  1. Bafta in continuare. Pacat de ce se intampla acolo, dar aia e alta poveste.

    RăspundețiȘtergere
  2. E păcat de Evenimentul, unul din ultimele cotidiene naţionale ce încă mai rezistau. Probabil că nu o va duce bine, văzând grupul nu doar mare, dar şi de substanţă, de plecări.

    Pentru tine, nu-mi fac griji. Cu mintea ta îţi vei găsi repede ceva de făcut.

    Poate e timpul să apară cartea aia de PA-uri pe care o aşteptăm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Schimbare în mai bine îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta multa! Sper sa nu fi plecat pentru niste principii, alea nici macar in virtual nu duc la nimic bun :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Zece ani ?!
    Doar la firma familiei am lucrat mai mult de 10 ani; a dat faliment dupa 13 ani...Sunt vreo 3 ani de cand ma simt (un fel de) liber profesionist...
    Sa va dea Domnul gandul cel bun !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafta in ceea ce vei face in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Căline drag, să ai parte numai de bine oriunde vei merge! Îţi ţin pumnii. pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti tin pumnii, asa, ca de la naiv la naiva :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ovidiu Eftimie: E o poveste pe care, cine ştie, poate c-o s-o scriu cândva. Dar mai întâi trebuie să mi se aşeze, să se contureze cum se cuvine personajele.

    RăspundețiȘtergere
  10. @căţelul alfa: Aşa cum am anunţat că am plecat, voi anunţa şi unde voi fi ajuns. Dar sunt adeptul paşilor ardeleneşti (ce-or mai fi şi ăia).

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ovidiu: Îţi mulţumesc pentru gândurile bune. Cartea de PA-uri e scrisă, trebuie doar pusă cap la cap. Teoretic, acum am ceva timp pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. @starsgates: Aşa să fie! Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Bibliotecaru: Privim tot înainte! ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. @daurel: O viaţă de om, nu-i aşa?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Pink(A)dress: O fi ţara plină de naivi? Se pare că, totuşi, nu.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters