Pagini

vineri, 24 iulie 2009

N-a reuşit şmecheria cu Retezatul


„Dacă erai şmecher, duceai Retezatul în finală”. Aşa mi-a tăiat macaroana un coleg, în timp ce obţineam câteva mici şi neînsemnate victorii într-o şedinţa de sumar. Lumea a râs. Desigur. Am râs şi eu... (fragment din articolul de pe PA-uri şi mirări)

Scriu acum despre asta, despre ratarea marii finale a concursului „Cele 7 minuni naturale ale lumii”, la zile bune după eveniment, pentru că sunt linistit.

M-am numărat printre susţinătorii Parcului Naţional Retezat. Susţinere după puteri. Eu nu cred că ratarea e o bilă neagră pentru Retezat. Ar fi ajutat un nou pas, e lăudabilă mobilizarea până în faza semifinalelor. Mă bucur că această performantă în campionatul mondial al clickurilor a fost posibilă fără implicarea cine stie cărui minister al turismului.

Si mă bucur să salut si aici un nou îndrăgostit de Retezat, care a petrecut 9 zile minunate în cea de-a doua casă a mea. Este vorba despre Adrian Georgescu.

Vârful Retezat, fotografiat primăvara dinspre Tara Hategului (foto Remus Suciu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters