Pagini

luni, 13 iulie 2009

Cu ochii pe Basarabia

Pentru cei care au uitat: mai sunt două săptămâni până la alegerile din Basarabia.
Pentru cei cărora nu le pasă: amintiti-vă ce rău era pe vremea comunistilor! Mă adresez si nostalgicilor puri si celor închipuiti.
Pentru cei care vor să pară cinici, pentru cei care au uitat „să se tină de neamuri”: fiti buni si, măcar pentru o clipă, sentimentali.
Pentru cei pragmatici: cât dati pe metrul pătrat de teren din nordul Bucurestiului?
Pentru toti ceilalti: Doamne ajută! Ca să aveti încredere, iată ce spune Alexandru Cozer, un tânăr basarabean revoltat, încrezător, de actiune:
În ultimele 3 săptămâni am ajuns în zeci de mii de case, am discutat cu zeci de mii de oameni. Rezultatele nu întârzie să apară, mii de cetăteni ce au votat la 5 aprilie comunistii, au spus că la 29 iulie nu o vor mai face-o sub nicio formă, unii au început chiar să plângă atunci când au văzut care este adevărata fată a comunistilor si cum acestia îsi bat joc de popor.”

PS Am scris ceva si în Evz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters