Pagini

vineri, 10 iulie 2009

Andreea, ghici cine vine la cină?

Mi-a atras si mie atentia concursul de criză de pe blogul Andreei Vass. Am încercat să-i văd si părtile bune si pe cele rele.
Mi-a transmis impresia de amatorism. Dacă nu e doar populism, cred că putea pregăti mai bine „concursul”. L-a lăsat deschis, ceea ce-mi sugerează lipsă de idei.
Iar premiul pune capac. Pe cine ar interesa o cină cu domnisoara (altfel suficient de drăgută)? Cât de probabil e ca unul interesat de cina respectivă (aviz amatorilor, Andreea Vass spune, pe blog, că îsi doreste o familie!) să aibă si idei bune anticriză? Ce avem aici, soarta tării sau matrimoniale?
Eu sunt rău acum, dar am fost provocat. Lucrurile sunt serioase, guvernul de, pardon, rahat, iar luminita de la capătul tunelului mi-e teamă că nu are cum să strălucească din vârful unghiilor, oricât de lăcuite ar fi ele.

PS Am scris despre asta si într-un editorial EVZ.

5 comentarii:

  1. E tare concursul domnisoarei consilier. O sa particip si eu. Si cand o sa castig o sa-i spun : "Luam cina unde vrei tu, mancam ce vrei tu, bem ce vrei tu, iar dupa aceea mergem undeva unde vreau eu si facem ce vreau eu !"

    RăspundețiȘtergere
  2. Atentie, am de gand sa ma inscriu. :D Si nu doar cu o idee, ci cu un Plan Anticriza complet pe care o sa il public La Coltul Strazii!


    Timp sa gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ionut: Deci ceva bun a provocat Andreea Vass - pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i asa ca fata asta a scris o gramada de articole pertinente pe economie si nu ai bagat-o in seama pana nu a iesit treaba cu "cina la guvern"? Ma gandesc daca nu cumva a irosit vreo 10 ani din viata pana acum fara sa inteleaga ca de fapt asa functioneaza presa la noi: ori o cumperi, ori faci o boacana. Ea are competente, dar nu si notorietate. Mi se pare justificata boacana, caci PR-ul generat o avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters