Pagini

miercuri, 19 mai 2010

Telespectator de Youtube

Redau mai jos Tableta TV, care, de mâine, se va numi Telespectator de nişă

Contra vântului

Televiziunile de ştiri vor fi difuzat deja filmuletul în care presedintele Viktor Ianukovici depunea o co­roana de flori în condiţii de vânt foarte puternic. Atât de puternic, încât, în timp se înclina, în respect faţă de memoria eroilor, coroană l-a izbit în cap.
Am primit filmuleţul la scurt timp după ce fusese urcat pe youtube şi, recunosc, mi s-a părut atât de amuzant (n-a fost nimeni rănit!) încât l-am postat pe blog.
Am aflat că stafful presedintelui ucrainean a reuşit să editeze înregistrarea şi a făcut presiuni ca incidentul să nu fie difuzat, pentru ca imaginea lui Iuscenko să nu fie afectată.
Cenzura a ţinut două zile şi i-a prilejuit lui Cătălin Striblea (Realitatea FM) o remarcă la care subscriu: la noi e mai greu de cenzurat; teveurile sunt mai libere. Ba unele, ba altele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters