Pagini

miercuri, 26 mai 2010

Cine va fi prezidentiabilul PDL?


În timpul peregrinărilor mele prin Shanghai si prin aeroporturile prin care am trecut înspre si dinspre, am avut de a face cu un tip foarte simpatic, care însă m-a asasinat cu întrebarea, devenită obsesivă, „Cine va fi prezidentiabilul PDL?”.

Avea si un răspuns: Elena Udrea.

Eu i-am zis că nu stiu si că, din câte cunosc, nici măcar cei din PDL nu au încă o solutie. Au nevoie de un personaj credibil, bătăios, cu măcar o brumă de notorietate, puternic dar loial 100% lui Traian Băsescu. Cine să fie, cine să fie?

Stiu că varianta Elena Udrea a apărut încă din perioada Cotroceni, când distinsa doamnă era consilier prezidential. Ultimele evolutii - vezi, de exemplu, fazele cu desfiintarea CNI, sula (sanchi!) în coastele politicienilor afaceristi, aparitiile aproape decente la teveuri samd - arată că se cam pregăteste, totusi. Mă rog, pregătirile sunt mai vechi, dovadă stând campania electorală pentru „la o adică” din piete, târguri, malul mării si Bucovina.

De ce cred eu că o eventuală candidatura a Elenei Udrea ar fi o eroare? Pentru că, în ciuda impresiei pe care a lăsat-o câtorva („spre deosebire de Berceanu sau Videanu, măcar s-a zbătut!” - nu zău?), mai puternică e impresia de Vuitton si de blonda fâsneată din intimitatea presedintelui. Oricât de tare ar fi în verb si-n replică, Elenei Udrea îi lipseste credibilitatea. În schimb, are ceva în plus, un ceva la care, mă gândesc, românii vor fi mai atenti în 2014: cam multe informatii top secret, dacă întelegeti ce vreau să spun.  



4 comentarii:

  1. Ştiai că din ultimele tale 10 postări 4 sunt despre Elena Udrea? Cred că dezvolţi o obsesie...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ovidiu: Da, am observat. Pot pune un pariu? Peste patru-cinci luni, va scrie toată lumea foarte mult despre Elena Udrea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ţin pariul. Eu zic că peste patru-cinci luni va scrie toată lumea foarte mult despre creşterea taxelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ovidiu: Despre cresterea taxelor si, eventual, despre noul premier, poate despre noul presedinte al PDL. Desi n-as crede ca Elena U va risca în vremuri tulburi (mă refer la palatul victoria).

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters