Cum e vorba de zile până la decizie, iar decizia, pare-se, a fost dată în plic, probabil că singurul lucru care mai poate opri de neopritul este o eventuală îngrijorare legată de rezultatul alegerilor din 2012. Da, hai să râdem: sau teama de judecata urmașilor! Ha-ha. Orișicât.
Vreau să ajung la o idee apărută în timpul mini-dezbaterii iscată pe blogul meu și pe facebook după ce am postat deslușirea unui videoclip din seria Scrisoare către România.
- Are dreptate și Dorel: nu-i tocmai cușer s-o forfecăm pe biata doamnă Sanda Lungu, ea e o victimă (până la urmă).
- Au dreptate si cei care o foarfecă: până la urmă, actrița SL joacă un rol, și l-a asumat, e vector de imagine.
- Interesant mi s-a părut punctul de vedere al Danielei Busuioc: Hai să strângem bani și să cumpărăm spațiu publicitar pe televiziuni pentru publicarea anti-reclamei și a clipurilor pentru salvarea Roșiei Montane!
Ideea e că bugetele a numeroase televiziuni și ziare depind într-o măsură prea mare de banii de la RMGC. (Nu discutăm aici despre bugete ale partidelor sau ale simplilor politicieni, funcționari, administratori, primari, consilieri șamd). Dar oricâți bani ar da ei, noi putem strânge mai mulți. Dacă nu mai mulți, măcar suficienți astfel încât să promovăm și celălalt punct de vedere. Dacă prin talk-showuri sau articole de presă echilibrate, cinstite nu, atunci pe bani, na!
Dacă ne adunăm destui, putem s-o facem.
Buna idee; in ce ziar ar trebui sa-si publice opozantii cianurii protestul ?
RăspundețiȘtergereSunt de acord si cred ca am reusi sa strangem niste bani. Numai eu personal cred ca as convinge cel putin 30-40 de oameni sa doneze. Trebuie facuta o aplicatie simpla si la obiect pentru donatie si o informare clara cum se vor folosi banii, iar oamenii cred ca vor dona fara probleme. In special pentru faptul ca foarte multi au fost extrem de iritati de reclamele rmgc-ului.
RăspundețiȘtergereSi ne-ar trebui si oameni din publicitate, ca sa facem un clip care sa prinda si sa contra-atace cum trebuie.
Daurel, stiu ca e cam tardiv si regret mult lucrul asta.
RăspundețiȘtergereDaca ar fi sa fie, as viza principalele ziare din tara, inclusiv cele „cumparate” si principalele televiziuni.
Georgiana, mă bucur să aflu că există sprijin pentru idee. Hai să vedem dacă/cum o putem duce mai departe, dară.
RăspundețiȘtergereMa tem ca nu mai e timp. Borbely a fost convins sa dea unda verde proiectului:
RăspundețiȘtergerehttp://www.money.ro/borbely--proiectul-de-la-rosia-montana-va-fi-cea-mai-moderna-instalatie-din-europa--daca-va-fi-aprobat_1195741.html
Subiectul nu e de ziare, are impact rapid si consistent numai pe televiziuni si eventual net - gen click aici. Fata de clipurile "emotionale" ale lui Naumovici, clipurile campaniei anti-RMCG trebuie sa fie mai scurte - cu mult - in mai multe variante si difuzate la mai multe intervale orare, nu numai prime-time - functie de structura telespectatorilor pe rating si neaparat cu personalitati din tara si strainatate care s-au pronuntat impotriva proiectului. Clipul tip ar trebui sa fie o replica data pe rand la argumentele sustinatorilor proiectului. Trebuie identificat un ONG serios dintre cele cu activitate impotriva proiectului RMGC care sa preia campania publicitara, care sa faca periodic si niste conferinte de presa in care sa dea seama ce bani s-au strans si cum au fost cheltuiti.
RăspundețiȘtergerevivat, probabil că e cam tardiv, da...
RăspundețiȘtergereinsa, pana atunci cand bate gongul, totul e posibil
Daniela, asa e, planul tau e bun.
RăspundețiȘtergereDin pacate, apelul meu, desi primit bine, n-a adunat o masa critica de sustinători astfel incat sa intram in etapa a doua.