Pagini

miercuri, 4 ianuarie 2012

Bine că ne-am cumpărat anvelope de iarnă

E bine atunci când omul cu minte își face vara sanie și iarna car. E și mai bine atunci când își cumpără anvelope de iarnă și lanțuri de zăpadă. E o cheltuială, nu zic, dar, cine poate, o calcă tare și pe zăpadă, nu-i așa? Iar dacă vremea e un pic altfel, în miezul iernii, asta nu mai e vina legiuitorului. Dar ar fi aiurea să-i amendeze pe cei care circulă fără anvelope de iarnă pe vremea asta primăvăratică. Părerea mea.
NOTĂ. Pentru prognoză meteo, aici.

3 comentarii:

  1. Nu vor fi amendati participantii la trafic daca nu au anvelope de iarna pe autoturisme numai in cazul in care asfaltull este inghetat . Asta ar insemna ca la 0 grade nu sunt obligatorii anvelopele de iarna doarece nu a aparut "mazarica" pe asfalt conform legislatiei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Departament...: Iaca, acum e nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ar fi daca dupa ce am fost obligati sa avem anvelope de iarna am avea si drumuri fara gropi primavara.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters