Pagini

joi, 4 noiembrie 2010

Vrăjitoarele, taxate tacit

Colegii mei de la Stirile B1TV* mi-au spus ieri că Senatul, după ce comisia juridică dăduse aviz negativ proiectului, a adoptat, tacit, Legea privind protectia persoanelor înselate prin vrajitorie (legea aceea sustinută de Alin Popoviciu, PDL; vă amintiti că Realitatea TV a făcut show la vremea aceea). Nicio pagubă, Camera Deputatilor e for decizional.Ce-i drept, la felul în care votează majoritatea (cu tot mai multe „erori tehnice”), nimic nu-i imposibil. Nici măcar încă o lege pe care Traian Băsescu, în nemărginita lui întelepciune, o va trata cum se cuvine. Nu, nu stiu cum se cuvine.


* Petrisor Obae a dat primul stirea, din câte stiu.

2 comentarii:

  1. O sa-i ajunga blestemele; se prin de cei ce au de ascuns ceva mizerabil, vicios...
    Viziunea mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. O viziune precaută, ca să mă exprim astfel.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters