Pagini

marți, 1 martie 2016

„Sunt Adriana Muraru și am în spatele meu 500 de oameni” (patru ani de Digi24)

Adriana Muraru la Digi24
Sunt patru ani de când începea aventura Digi24, care avea să depășească stadiul de aventură și să devină cea mai bună televiziune de știri din România. Nu e vorba de audiențe aici, deși trendul e ascendent. E vorba despre faptul că atunci când vrei să te uiți la știri apeși butonul Digi24. Ceea ce înseamnă mult.



În data de 1 martie 2012 eram la Digi24 și trăiam pe viu emoția. Mă ocupam de site-ul televiziunii, împreună cu o echipă frumoasă, alcătuită rapid (așa sunt multe proiecte din .ro, se fac în fugă și trebuie să facă plici!).

Postam atunci un mesaj pe Facebook, care introducea un articol de pe site. N-a mai rămas decât titlul, pentru că multe articole din acea vreme au fost șterse (de unele chiar îmi pare rău și mi-e cuidă că nu le-am salvat). Dar titlul spune foarte multe și fraza respectivă era cel mai nimerit s-o rostească atunci buna mea prietenă Adriana Muraru:

„Sunt Adriana Muraru și am în spatele meu 500 de oameni”
În această frază stă esența succesului de televiziune. Descrie piramida care susține și nestemata care strălucește. Este despre echipă. Este un „mulțumesc” necesar, pe care nu toate vedetele îl rostesc sau îl spun doar din vârful buzelor.

Un mulțumesc pe care Adriana îl rostește natural:
„...foarte important pentru mine, am alaturi o echipa extraordinara formata din oameni pe care-i respect pentru ce au realizat pana acum”
Au trecut patru ani de atunci și mai mult de 500 de oameni. Adriana e acolo încă și mă bucur pentru ea. Unii dintre cei alături de care am pus și eu umărul la urnirea celei mai bune televiziuni de știri din România sunt încă acolo și fac treabă excelentă și mă bucur pentru ei. Tuturor le spun „La mulți ani!”. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters