Pagini

sâmbătă, 19 martie 2016

Prețul corect pentru concediul aproape perfect (P)

Piscină pe plajă. Sursa: jinfotours
Știu alții cum sunt, dar mie rareori mi-a ieșit figura. Să-mi programez adică din iarnă concediul de la vară. Deși agențiile de turism, dau aici aproape întâmplător exemplul J'info Tours, există interesante oferte de sejururi ieftine.

Am căutat, dacă tot zice la reclamă, să văd un astfel de sejur ieftin. Bineînțeles că toată lumea asta caută: un concediu fain, într-un loc nemaipomenti, unde să se simtă excelent, să se destindă, să posteze pe Facebook imagini grozave și să nu plătească prea mult. „Prețul corect”, spun unele oferte. Și fiecare înțelege ce vrea atunci când spune „prețul corect”. Pentru mine, ca turist, prețul corect înseamnă ca fiecare leu/euro pe care îl plătesc să merite. Să mă bucur de el. Pentru că banii nu îi găsesc pe stradă; muncesc pentru ei. Știu că și pentru el, agentul de turism, hotelierul, prețul corect înseamnă să aibă un profit. Prin urmare, prețul corect înseamnă să fim mulțumiți cu toții. De aceea e bine să cauți. Să cântărești. Să ții cont de recomandări. Și să mizezi pe ceea ce vei descoperi acolo. Pe neprevăzutul frumos.

Am căutat pe site-ul J'info Tours și am găsit în a doua jumătate a lunii august (în plin sezon) o ofertă în Tenerife. Mai precis, pentru un concediu acolo, într-una din cele mai cool zone din Spania, la un hotel de patru stele, Vinci Tenerife Gold, plătești pentru un sejur de șapte nopți, pentru o cameră tip „familly room”, 3.472 euro (mic dejun inclus). Prețul include de asemenea transportul cu avionul și transferul la și de la aeroport.

Sunt convins că voi veți găsi concedii încă și mai cumsecade decât ceea ce am găsit eu. Fiecare va găsi, dacă va căuta, concediu perfect. Sau măcar potrivit. Din care să se întoarcă acasă relaxat. Gata să meargă mai departe. Viața e ceea ce faci între concedii, ca să te simți bine în concediu.

Până la urmă, un conediu frumos poate fi și într-o sumedenie de locuri din țară. De exemplu, puteți găsi cazare la hotel Cumpătu Sinaia, cu servicii de 4 stele. Mă rog, puteți găsi orice, important e să știți ce căutați. 

 NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters