Vedere dn Bucureşti. Panou preelectoral amplasat lângă ASE Bucureşti. Foto cu telefonul: Călin Hera |
- Fotografia se vrea frumoasă, dar nu e (deşi copilul e drăguţ - dar i-au dat cu prea mult ruj).
- Lanurile de grâu şi costumul popular al fetiţei ar trebui, probabil, să ne ducă cu gândul la rural, ţărănesc (e PNŢCD, nu?), idilic. Ieftin tertip.
- Gestul fetei e atât de "lucrat" încât nu are nicio urmă de naturaleţe în el. Îmi pare rău de biata copilă, cred că au muncit-o mult pentru nimic...
- Pâinea arată OK, e singurul lucru reuşit.
- Sloganul... Am tot amânat să mă refer la el, dar trebuie. "Renaştem pentru România ta!". Vezi-Doamne, toată suflarea aştepta să renască partidul ţărănesc! OK, eu am nostalgia PNŢCD, dar nu cred că mai suntem prea mulţi (iar când îi văd pe actualii lideri îmi trece instantaneu). Dar să presupunem că există o aşteptare, poate au oamenii sondaje. Dar de ce trebuia să facă, într-un slogan de patru cuvinte, o delimitare atât de cară între ei, politicienii, cei care "renasc", şi noi, poporul - cum ar veni -, respectiv România noastră. De ce nu e şi a lor? Şi de ce trebuie să mă tutuiască? În limba română îi şade încă frumos pronumelui de politieţe. Eu spun că inventivii consilieri de imagine/comunicatori politici ar trebui să mai reflecteze un pic asupra diferenţei dintre marketingul online, comercial, şi cel politic.
- în rest e bine
Daca aveau ceva minte, isi cumparau 1-2 posturi TV...
RăspundețiȘtergereSe vede ca au ceva fonduri; in Bucuresti sunt cei mai vizibili.
Este benign de cretin. Adica o sa aiba 0 (zero) impact!
RăspundețiȘtergere