Pagini

miercuri, 10 noiembrie 2010

Scălâmbăielile lui Vadim la înmormântarea prietenului lui drag, Păunescu



Am reusit un stop cadru destul de anemic, dar veti găsi aici întreg filmuletul. E amuzant, în măsura în care te poti amuza privind scălâmbăielile unui om cam dus.

UPDATE. Cea mai tare fază din filmulet nu mi se pare cea în care cvt scoate limba - poate spune că erau miscări de încălzire, întrucât urma să rostească un discurs. Veti vedea pe filmulet un gest care descrie ipocrizenia personajului: acela în care face gestul de bucurie, din pumn, ca un „yes!” de după obtinerea unui penalty.

4 comentarii:

  1. Afirmand, in comentariile pe bloguri, ca nu m-a emotionat/ impresionat niciodata marele disparut, am suparat o majoritate...

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  2. O majoritate destul de influentabilă, însă. Care azi se prosternează, iar mâine poate deveni uitucă (sau de-a dreptul critică). Deci, nu se pune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut momentele..jalnic!
    Cât despre uitare, este omenească, nu?

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters