Pagini

miercuri, 15 iulie 2009

Patru imagini din Corfu


Vacanta în Insula Corfu a fost foarte reusită. Îmi pare rău că n-am scris despre ea aici. Fac o mică reparatie si vă arăt patru fotografii noi.

Am mai făcut o pagină despre Corfu în Evz si am mai scris câte ceva dincolo (and still counting...)

Am prins primul apus pe feribotul care ne-a dus de la Igumenitsa la Kerkyra (Corfu Town)

În Kerkyra ai adeseori impresia că imposibilul (ciocnirea unui automobil cu un vapor) se poate întâmpla oricând

Canal d'Amour, minunea din Sidari, e o destinatie din categoria „musai!”


Livezile de măslini sunt o bogătie a insulei. La figurat, dar si la propriu

Un comentariu:

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters