Pagini

duminică, 7 iunie 2009

Circ la Parlamentul European: Vadim

Asadar, suntem locuitori ai unei tări care-l trimite pe Corneliu Vadim Tudor în Parlamentul European. Am încrucisat în toate felurile posibile datele pe care le am la dispozitie, acelasi rezultat: PRM, cotat la această oră cu 8-9%, va deveni partid europarlamentar. Asta înseamnă că Vadim (nr. 1 pe listă) si, probabil, Gigi Becali (nr. 2 pe listă) vor fi trimisii mândrei noastre tărisoare în capitala Europei.
Pe bune, Norica Nicolai pare o zână a zânelor, comparând cu cei doi măscărici! Iar EBA..., jocurile par a fi făcute si în cazul ei (4%).
În clipa asta, PSD e pe la vreo 31% (si coboară, dar nu cred că va pierde mai mult de încă un procent-două - mi se pare penibilă faza cu CSAT-ul făcută de Geoană!), PDL are 29% si urcă (dar nu cred că mai mult de 1-2%), UDMR e pe la 10% (va mai pierde vreo două, procente, dar tot îsi va fi depăsit „cota” electorală reală), iar PNL pare că se fixează la cota 18%. Pam-pam!

UPDATE.
PDL 31-32
PSD 30-31
PNL 18
UDMR 8
PRM 7
EBA 4

2 comentarii:

  1. Probabil Vadim știe franceza, dar mă-ntreb dacă Becali îl va lua pe Smărăndescu pe post de translator?

    Pentru prima dată de când sunt alegeri la voi, nu am participat. Pur și simplu acești europarlamentari nu au avut niciun mesaj pentru basarabeni sau poate nu l-a auzit eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandru: În principiu, n-au avut niciun alt mesaj decât unele cu iz prezidenţial. Cu EBA în coadă. Absenteismul a fost uriaş.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters