Pagini

miercuri, 10 martie 2010

Câine cu termen de valabilitate



Toată lumea ştie că, pentru copiii de până la vârsta de doi ani, cele mai atractive programe TV sunt pauzele de publicitate. Oricât ar fi de neastâmpăraţi, atunci când „se dau” clipuri publicitare, micuţii se potolesc şi stau cuminţi timp de un minut sau cât durează pauza respectivă (dacă e în timpul vreunui film de pe ProTv ajung să se plictisească şi ei).
Există însă şi un dezavantaj aici: atunci când clipurile sunt discutabile, pruncii pot lua de bune lucruri caraghioase. De exemplu, că prietenul cel mai bun al omului poate fi considerat un produs  al cărui termen de valabilitate poate fi prelungit „cu până la doi ani”, dacă e hrănit toată viaţa, conform ghidului, cu Frisk... nu ştiu cum.

2 comentarii:

  1. Chiar că ai pus punctul pe i, Căline, e obsedantă reclama aia. O fi reclama sufletul comerţului, însă nici chiar aşa... Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru: Hehe, sunt multe aiurea.

    RăspundețiȘtergere