Pagini

joi, 19 mai 2016

Campanie electorală schizofrenică

Cort electoral în Sectorul 3. Foto: Calin Hera

Ne aflăm în plină campanie electorală schizofrenică, în care candidații nu au voie să își facă publicitate outdoor decât prin intermediul unor afișe A3 lipite pe panouri special amenajate.


Așa se face că singurele elemente de campanie electorală tradițională vizibile au putut fi observate în pre-campanie. Au existat și situații ciudate, în care și-au făcut pre-campanie electorală destul de scumpă candidați care nu au mai ajuns să candideze.

Prin oraș încă mai există urme ale fostelor corturi pre-electorale (unde teoretic se strângeau semnăturile necesare pentru înscrierea oficială în „cursă”). În imaginea de mai sus se vede un detaliu care a împânzit zonele cu vizibilitate maximă din Sectorul 3 încă din pre-campanie: blocuri aflate în plin proces de reabilitare termică...

6 comentarii:

  1. Pacat ca ce ai scris nu face parte dintr-un roman politist.
    Acolo, spre sfarsit, s-ar devoala motivele! Asa, intrebarea cui foloseste, ramane suspendata in aer...

    RăspundețiȘtergere
  2. Și în romanele polițiste bune răspunsul rămâne cumva suspendat în aer. Adică, mai e întotdeauna cineva care... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar totusi mai capeti unele raspunsuri. Si daca nu, esti obligat sa cumperi volumul urmator sa vezi ce si cum... :)

      Ștergere
    2. Cred că asta vor și ei: să ne pună să cumpărăm și volumul următor :)

      Ștergere
  3. Mi-ar placea ca pe langa afise si aparitii TV, intre altele, candidatii sa inchirieze cate o sala unde sa-si tina discursul si sa raspunda la intrebarile ziaristilor si - mai ales - potentialilor alegatori. Unii fac asta, dar cred ca ar trebui sa o faca toti (sau o fac si nu stiu eu?)

    RăspundețiȘtergere