Pagini

joi, 21 aprilie 2016

Băluță în acțiune. Încă unul care face curățenie

Vedere din București. Băluță în acțiune. Încă unul care face curățenie. Foto: Călin Hera
Nici n-a început oficial campania electorală pentru primării și consilii, că domnii și doamnele care candidează dau impresia că vor să aplice pentru joburi la Salubritate.

Domnul Băluță-în-acțiune este încă unul care face curățenie generală în Sectorul 4. După îndelung încercata metodă PSD.

Adevărul e că atunci când nu ai vreo mare ispravă cu care să te lauzi și nici n-ai vreun cine știe ce renume, trebuie să scotocești nițel, să găsești un mesaj mai acătări care să te diferențieze, să te scoată din mulțime și să te propulseze. Aici e treaba echipei tale, cu precădere a multhuliților piariști.

Exemplul de mai sus e un rateu clasic. În final, candidatul va da întotdeauna vina pe șeful de campanie, echipa de PR. Aceștia, la rândul lor, vor spune că de vină e candidatul. „Nu poți face din rahat bici”, vor zice. Dar nimeni nu va câștiga din asta (poate doar niște bani grămadă, că sunt baierele pungii mai largi acum - ceea ce nu-i de colo).

Cum să-ți alegi piariștii și de ce


Atunci când îți alegi piariștii, candidatule, uită-te bine. Pe cei mai mulți ți i-a recomandat cineva. Pot fi mai buni sau mai, pardon, proști. Mai entuziaști sau mai blazați. Mai creativi sau mai comozi. Unii sunt mai deștepți decât tine. Alege-i pe aceia și ascultă-i. Înțelegeți-vă bine. Spune-le ce vrei, arată-le cum ești. Cu bune și cu rele. Stabiliți împreună o strategie. Apoi lasă-i pe ei să facă treaba asta și ascultă-i. Răspunde prompt, reacționează, și lasă-le lor dacă nu ultimul, măcar penultimul cuvânt.

Dacă poți face asta, sunt șanse să nu apari prin stații RATB cu afișe hilare, în care le transmiți bucureștenilor (și vrei să te aleagă pentru asta???) că „Băluță intră în acțiune. Face curățenie generală”.

Pe bune, tu l-ai vota pe Băluță ăsta (care n-are renume, dar are un nume simpatic) sau ai râde de el? Te întreb pe tine, domnule Băluță de la PSD și pe tine, piaristule care faci campania domnului Băluță.

Sunt sigur că amândoi puteți mai mult decât atât. Și atunci de ce nu purcedeți, oameni buni?



P.S. Nu, nu e o scuză aceea că „așa a vrut clientul”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu