Pagini

duminică, 24 ianuarie 2016

Slovenia lui Octavian Constantin Pătrașcu (P)

Dacă aș avea un capital de, să zicem, 25.000 de euro, pe care aș vrea musai să-l investesc într-o țară membră UE, aș lua în calcul Slovenia. Asta după ce am citit ce spune Constantin Octavian Pătrașcu, un bussines developer specializat, printre altele, în trading-ul online.

Constantin Octavian Pătrașcu, care a studiat problema, spune* că legislatia din Slovenia permite înființarea unei companii SRL cu un capital de doar 25000 de euro, ceea ce „facilitează obținerea licenței pentru promovarea platformelor online, întrucât investitța este foarte mică”.

Intrarea lui Constantin Ovidiu Pătrașcu pe piața slovenă a fost facilitată de o particularitate a slovenilor: au deja o cultură în privința tranzacționării online; prin urmare, piața deja formată reacționează pozitiv atunci când are de a face cu un produs similar, dar îmbunătățit.

Practic, Constantin Octavian Pătrașcu a identificat o companie slovenă cu care a încheiat un parteneriat în cadrul căruia clienții sloveni au fost introduși, prin intermediul românului, pe platforme de trading online promovate de acesta în toată lumea.

Avantajele și riscurile „jocului” pe Forex

Totul sună foarte bine, dar ascunde foarte multă muncă și implică riscuri pe măsură. „Pariurile pe curs valutar pot aduce și câștiguri de 500% celor care se încumetă să joace pe Forex, cea mai mare piață financiară din lume, dar și riscurile la care se expun investitorii sunt mari”, explică tânărul om de afaceri român. Cele mai importante riscuri care trebuie luate în calcul sunt:

  • riscul de a fi înșelat,
  • riscul de a nu avea rezultatele dorite,
  • riscul de a te lăsa condus de emoții,
  • riscul ca piața să se miște prea repede
  • riscul tehnologic (de exemplu, pierderea conexiunii la internet)


Unul dintre partenerii sloveni ai lui Constantin Ovidiu Pătrașcu este Maja Miklavzin, o tânără antreprenoare care arată că mediul de business din Slovenia e într-o continuă îmbunătățire. O particularitate este aceea că, piața fiind mică (Slovenia are 2 milioane de locuitori), majoritatea investitorilor caută oportunități de afaceri în străinătate. Acesta este contextul în care slovaca l-a întâlnit pe omul de afaceri român, împreună cu care se află în proces de consolidare a afacerilor din Slovenia, după care vor ataca împreună piețe noi, probabil și pe cea din România, deși condițiile de dezvoltare a unui bussines nu sunt nici pe departe la fel de favorabile precum cele din Slovenia.

Avantajele Sloveniei


„Legislația in Slovenia este clară, cultura antreprenorială și sprijinirea rețelelor de business sunt în vigoare tocmai pentru a ajuta la crearea și îmbunătîțirea potențialului de creștere al afacerilor”, arată site-ul sloveniapartner.eu. Câteva exemple:


  • în Slovenia, companiile mici și medii reprezintă 99% din afaceri
  • cele mai multe sunt business-uri de familie
  • guvernul a făcut tot posibilul să evite birocrația
  • legislația e îmbunătățită constant în vederea facilitării afacerilor
  • Slovenia se afla pe locul 15 din 189 de economii, în ceea ce privește ușurința de a începe o afacere, (World Bank Enterprise Survey 2015)
  • Slovenia este si cel mai ieftin loc de pe planeta în privința lansării de noi corporații
  • există un nivel ridicat al securității investitorilor
  • Slovenia reprezinta, din acest punct de vedere, "one-stop shop", prin simplificarea procedurilor si reducerea sau eliminarea chiar a cerintelor de capital. 


*Toate declarațiile citate în acest articol au fost consemnate de Adevărul.

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu