Pagini

marți, 28 aprilie 2015

112 la bucătărie (P)

V-am păcălit, 112-ul din titlu nu e despre vreun ape de urgență. Este prețul celei mai scumpe ustensile de bucătărie de pe Comenzi.ro. Am fost curios cât de mulți bani trebuie să dai pentru așa ceva în România noastră cea de toate zilele dacă obișnuiești să cumperi de la magazine virtuale și, cum se spune, ce face produsul respectiv de banii ăștia.


Piesa despre care vorbim este un Set 6 Ustensile De Bucatarie din Inox, produs de Peterhof. Conține 6 piese din inox, cu mâner cauciucat, astfel: un tirbușon, o presă de usturoi, un aparat de desfăcut conserve, un aparat pentru spart nuci, un aparat pentru decojit, repsectiv un suport rotativ disponibil în două culori, negru sau roșu.

Ustensile de bucătărie disponibile pe site-ul Comenzi.ro
De partea cealaltă, cel mai ieftin produs disponibil pe acest site este, la sfărșitul lunii aprilie, anul de grație 2015, un desfăcător 4 în 1 descris așa: ”Cu un design elegant desfacatorul 4 in 1 este un instrument practic oricand si oriunde”. Este confecționat din plastic și metal, este practic și usor de folosit, nu ocupă spațiu, poate fi folosit atât pentru sticle cât și pentru borcane, este disponibil în diverse culori (în limita stocului). Am citat din caracteristicile prezentate pe site.

Adevărul e că, o spun și cifrele, România se află în trend: numărul cumpărăturilor online crește. Este mai comod, e economie de timp, e cool și, dacă știi să cauți, faci economie.  De acord, shoppingul online te privează de socializarea de mall și are dezavantajul că, uneori, fotografia arată mai bine decât produsul pe care îl găsești în colet. Este loc de mai bine, dar nu te poți pune cu trendul, că îți cumperi costum de schi sau de baie, mașină de găurit sau, după cum am arătat mai sus, ustensile de bucătărie (pe care, între noi fie vorba, e bine să le schimbi din când în când).

Așa că e lăudabil că există destule magazine virtuale. Și în online, la fel ca pe viu, se vor da (s-au dat deja) țepe, dar vor rămâne comercianții care își vor câștiga credibilitatea. Eu am luat ca studiu de caz site-ul Comenzi.ro (care are și pagină pe social media, Facebook.com/ComenziRo, of course!), puteam alege altceva, dar v-ați prins ce am vrut să spun.


NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu