Pagini

marți, 17 ianuarie 2017

Vocea străzii (marți pentru miercuri)

O stradă aparte din Bușteni. Foto: Calin Hera
Ca să reînnodăm tradiția, fac astăzi, marți, Provocarea pentru ziua de miercuri. Miercurea fără cuvinte.


Aș vrea să realizăm împreună o colecție de străzi. Aceasta este Provocarea: aduceți în tabelul MfC fotografii care să ne arate o stradă din orașul tău. Nu le putem ignora, nu avem de ce. Nu degeaba există expresia „VOCEA STRĂZII”.

Eu cred că VOCEA STRĂZII are o semnificație aparte, profundă și complexă. Și că, fotografic, este o ocazie. Ocazia de a arăta pe unde mergem zilnic, ce vedem, noi, cei care privim, atunci când ieșim în stradă ca să mergem undeva. Aceasta este VOCEA STRĂZII.

Firește, Provocările MfC nu sunt obligatorii, Dar mi-ar plăcea să vedem muulte străzi miercuri, inclusiv străzi ale celor care nu postează de obicei fotografii proprii. Vă provoc să ne arătați, alături de minunatele fotografii pe care le colecționați, și una a străzii voastre. Ridicați mănușa?  

4 comentarii:

  1. O foto a strazii mele... Nu e chiar a strazii, dar... am una, facuta de mine (!) in vara - am vrut sa fotografiez cu totul altceva! (sper s-o gasesc)

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee grozavă! Strada unde locuim, pe unde pășim în fiecare zi, în drumurile noastre grăbite sau liniștite... Am la ce să mă gândesc până mâine.
    O seară frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că tema ți se pare incitantă. M-aș bucura să vedem cât mai multe străzi „cu voce”.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters