Pagini

miercuri, 19 octombrie 2016

Zori de zi (MfC 42)

Vedere din București. Zori de zi la Fântâni, Piața Unirii. Foto: Calin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.

Ultima provocare a alfabetului MfC, se referă la ZORII ZILEI. Vă aștept fotografii cu răsărituri de soare, dacă vreți și sunteți matinali :). Copii, imaginile toamnei, curcubee, pui de animale sau, de ce nu, portrete de oameni în vârstă.




M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

31 de comentarii:

  1. Ce frumos instantaneu! Mi se pare sau se vede si luna?
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am văzut Luna, nu cred că este Ea însăși acolo. În mod normal, la acea oră ar fi trebuit să aibă treabă în altă parte. Dar verific fotografia originală și celelalte cadre trase din mașină și revin cu precizări :)

      Ștergere
  2. Eu am un curcebeu ” proaspat ” :).
    Dimineata aceatsa din poza tare imi aminteste de vara... :D.
    happy WW !! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fântânile arteziene din Piața Unirii și cele de-a lungul bulevardului au acest dar, să ducă gândul la vară. Pe mine m-au mirat intr-o dimineață ploioasă, când se luptau cu ploua torențială. Au înfrânt. Cadrul ăsta e proaspăt: 17 octombrie in the morning.

      Ștergere
  3. O fotografie cu multa... energie in ea, asa cum trebuie la inceperea unei noi zile. O saptamana plina de bucurii iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos surprinsă lumina zilei! Se poate ţese o poveste în jurul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, asta ar fi provocarea provocării: a țese povești :)

      Ștergere
  5. Frumoasă fotografie, dintr-un moment frumos al zilei!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentul acela în care mergi grăbit spre birou :)

      Ștergere
    2. Mă refeream la frumuseţea peisajului din momentul ăla.
      Puţină lume merge atunci la birou/muncă, s-au dus vremurile când începea programul în zori în fabrici şi uzine. Nici la piaţă n-are rost să te mai duci cu noaptea-n cap, că găseşti mai toate tarabele pustii.

      Ștergere
    3. Știu, am glumit și eu un pic.

      Ștergere
  6. o lumina ca argintul lichid in fotografiile tale, imi place! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oau, ce fain i-ai zis: „o lumina ca argintul lichid”. Mă uit deja altfel la această fotografie. :)

      Ștergere
  7. Imi place rasaritul,dar il prind rar.Mai des ,ca si mine, vad mai mult apus.Ambele sunt la fel de frumoase.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Provocarea ta de astazi este irezistibila ;-) ai ales o tema superba si întâmplator, am o fotografie proaspata (chiar astazi facuta) ☺
    Tuturor o zi minunata!
    Happy Wordless Wednesday ☺

    RăspundețiȘtergere
  9. Locul e chiar minunat dimineața. Mai ales când se formează și câte un curcubeu în stropii de apă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chestia cu curcubeul e un bonus, pe care te miri ce ai făcut de l-ai meritat.

      Ștergere
  10. Seara bună! Azi am ajuns mai târziu la adunarea miercurii fără cuvinte, dar mă bucur mult că am reușit.
    Foarte frumoasă fotografia! Lumina soarelui, într-o zi frumoasă, este minunată, printre jeturile de apă ale artezienelor.
    Numai bine și o noapte liniștită! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur și eu mult că ai ajuns și că ai apreciat lumina soarelui de dimineața, așa cum am văzut-o eu :)

      Ștergere
  11. Frumoasa lumina din fotografie! Sper ca ai avut o zi tot atat de frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineînțeles. Mai ales că a fost ziua fiicei mele :)

      Ștergere
    2. La multi ani, sarbatoritei de miercuri! Sanatate si numai bucurii! :-) O micuta "balanta" care va sa zica! :-)

      Ștergere
  12. La multi ani, Calin, si tie, si fiicei tale!
    Happy WW!
    Inca sunt absenta... dar voi reveni! :)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters