Pagini

joi, 8 aprilie 2010

Băsescu 2010 = Năstase 2004

Pe mine mă indignează racolările PDL. Încă mă indignează ipocrizia.
Nu-i înteleg pe oamenii normali, cu capul pe umeri, care încă înghit orice vine dinspre Traian Băsescu et Co. si îi condamnă pe cei care se revoltă. Încerc să-i înteleg, asa cum încercam să-i înteleg pe iliescenii anilor 90. Dar acum informatia e pe toate gardurile, ca să zic asa.
Dar cel mai mult mă duce la disperare lipsa caracterelor. Cu ce e mai bun regimul Băsescu 2010 decât regimul Năstase 2004? În esentă, cu nimic. S-au schimbat niste oameni (unii s-au schimbat cu ei însisi!), dar metehnele au rămas aceleasi. Si atunci? Ne învârtim în cerc.

NOTĂ.
Am scris mai multe despre asta în Evz.

4 comentarii:

  1. PDL a incercat sa racoleze PNL cu totul pentru guvernare. A fost refuzat. A racolat PSD pentru guvernare dar a fost refuzat deoarece pierdea Geoana sansele de prezident.
    Ce putea sa faca in afara de a trece in opozitie ?

    Cred ca pentru uituci ca dumneata dl Hera ar fi trebuit sa cistige Geoana alegerile si sa-l puna ministru de interne pe Voicu. Atunci cred ca ti-ai fi adus aminte diferenta intre diafanul Nastase 04 si ticalosul TB 10

    RăspundețiȘtergere
  2. e chiar mai rau basescu in 2010, pentru ca mai are inca multi ani in care isi poate face de cap. ceea ce-i lipseste politicianului roman e simtul masurii. nu doar ca puterea il corupe, ci ii arata si caracterul slab. din aceasta cauza, unul dintre lucrurile ce trebuie facute e decalarea alegerilor pe diferite paliere ale puterii, tocmai ca un partid (azi pedele, maine oricine) sa nu mai aiba impresia ca e etern la guvernare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Eugene (profil nedisponibil): Dacă tu întelegi că eu il consider/l-am considerat diafan pe Nastase pot spune doar că n-ai ochi buni. Nu pot să cred că esti răuvoitor. Chestia cu guvernarea o stii, poate, la fel ca mine: PDL a avut nevoie de tap ispăsitor, nu de partener la guvernare. Dar nu despre asta e vorba. Dacă n-ai inteles, te invit sa mai citesti incă o dată.

    Eu nu-l regret pe Geoană, dar poate că esti prea tânăr si n-ai de unde să stii asta. Iar gogorita cu bine c-am scăpat de Geoană că venea Voicu la Interne nu tine. Aceia care cred orbeste in ecuatia Geoană presedinte = Voicu Interne judecă prea simplist si vorbesc lozinci. Părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. @vali plesca: nu cred că decalarea alegerilor e ceva ce rezolvă; se găsesc solutii de fentare si la lucruri mai alambicate

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters