Pagini

joi, 4 martie 2010

Cum i-a tras Mircea Badea presul gânditor lui Zoso

Se dă un ziar cu pretentii (îndreptătite). Se dă o luptă pentru cucerirea înaltelor culmi ale online-ului. Se apelează la bloggeri. (Se poartă bloggerii. Cred că la Antena 3 a fost primul talk-show cu staif în care a fost invitat un blogger = Chinezu. Iar la Congresul PNL vor fi acreditati bloggeri.)
Se găseste un blogger faimos (o aveam si eu), Zoso, care s-a retras din ZeList pe când era pe locul 1 (sau 2).

Ăsta-i contextul în care un blogger cu ceva unici în spate e o idee cool. Poate că dacă nu se întâmpla tărăsenia nici nu vorbeam despre miscarea celor de la Gândul. Dar s-a întâmplat: „Aşadar, 12.54, telefon de la cineva de la Gândul să mă bage în comunitate. La 1 noaptea deja dispărusem, dupa ce la 12 eram”, zice Zoso, care sustine că totul s-a întâmplat: „la intervenţia jegoasă a şpagatistului, care, speriat că aş putea avea cinci vizitatori peste el, i-a ameninţat pe oameni că nu îi mai pomeneşte în emisiune”.

„Spagatistul” zice, pe blog, doar atât: „L-au scos pe imbecil de pe site... Imbecilul face spume”.

Dialogul virtual e, s-o recunoastem, spumos (nu cunosc interventiile teve). Asa se fac jde mii de unici.

Acum să tragem linie. Dacă e adevărat că Mircea Badea a intervenit pentru scoaterea lui Zoso din schemă, santajând, se isting două lucruri:

1. Nimicnicia celui care intervine
2. Nimicnicia celui care nu spune hai sictir!, ci se conformează.

Rămân spectator la acest meci. Si, cum am mai spus-o si cu alte ocazii, nu sunt dezamagit pentru că nici n-am fost amăgit.

UPDATE.
Aici e articolul din Evz.

4 comentarii:

  1. Bine te-am găsit şi aici, Naivule! Aşa naivi să tot fie prin România...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cristian Lisandru: Naivitatea e mare... Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut finalul articolului: "nu sunt dezamagit pentru că nici n-am fost amăgit". Misto ideea, trebuie retinuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu cred ca Gandul putea face asta, mai ales ca sunt doua trusturi rivale.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters