Pagini

marți, 1 decembrie 2009

Puneţi-i bulină lui Berceanu!

M-a zgâriat la urechi Radu Berceanu ieri, când a spus, răspicat si repetat, că „Geoană minte ca un porc” si că „Geoană e un porc mincinos”. La început am crezut că sunt eu prea pudic. Mi-am spus că din principiu nu se face asa ceva. Dar atunci când i-am auzit pe copii topăind si strigând „Geoană minte ca un porc!”, mi-am dat seama că există un fel nociv de a face politică. N-am siguranta că începând cu 7 decembrie nu vom mai avea de a face cu astfel de personaje, cu astfel de declaratii. Mă amăgesc: sunt sigur că 7 decembrie nu va fi niciun fel de bornă. Si asta e naspa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters